Kazalnik zaupanja potrošnikov v Sloveniji se je februarja v primerjavi s mesecem prej zvišal za šest odstotnih točk. K dvigu kazalnika so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih, so danes sporočili iz državnega statističnega urada.
Kazalnik zaupanja potrošnikov se je tako po neprekinjenem padanju od oktobra lani in treh zaporednih najnižjih ravneh od začetka izvajanja te ankete (tj. od marca 1996) v februarju le dvignil. Kljub temu pa je bil za 17 odstotnih točk nižji od povprečja lanskega leta in prav tako za 17 odstotnih točk nižji kot pred letom dni.
Pesimistična ocena potrošnikov glede gospodarskega stanja
Ocena potrošnikov glede gospodarskega stanja v Sloveniji v preteklih 12 mesecih je najbolj pesimistična od začetka izvajanja ankete. Februarska vrednost kazalnika glede splošne gospodarske situacije v Sloveniji v preteklih 12 mesecih je bila za 26 odstotnih točk nižja kot februarja lani in za 23 odstotnih točk nižja od lanskega povprečja.
Poleg večjega optimizma glede pričakovane brezposelnosti so potrošniki izrazili tudi boljše mnenje o primernosti trenutka za večje nakupe. Ta kazalnik je tokrat dosegel najvišjo vrednost v zadnjih štirih mesecih. Februarska ocena primernosti trenutka za večje nakupe je bila za sedem odstotnih točk višja kot mesec prej.