OBI širitev
Naš cilj je vodilna vloga na trgu – kjerkoli je OBI prisoten. Osredotočanje na srednjo in vzhodno Evropo, Rusijo in Ukrajino, ki predstavljajo glavne rastoče trge, je ključnega pomena za našo širitev. V naslednjih 5 - 6 letih načrtujemo, da bomo vsako leto odprli 35 - 40 novih prodajaln v Evropi. Promet v tujih prodajalnah naj bi po napovedih porasel iz zdajšnjih 30% na več kot 50%.
Kot vodilno podjetje na nemškem trgu na področju prodajaln za izdelke „naredi sam", je podjetje OBI gonilna sila, ki poganja celoten sektor. Od leta 1991 podjetje uporablja moč svojega domačega trga za pogon mednarodne širitve. Naš tržni delež nenehno raste. Trajno izboljšujemo svoj prednostni položaj na trgu. OBI se osredotoča na Evropo. Naša vizija je neomejeno vodstvo na trgu – v obsegu prodaje in tržnem deležu, kot vodilno podjetje pri inovacijah pri izdelkih in storitvah ter pri uresničitvi konceptov in formatov prodajaln.
Na mnogih mednarodnih trgih (npr. Rusija, Češka Republika, Madžarska, itd.) je OBI številka 1. V mnogih drugih državah še delamo na tem.Gradimo dolgotrajen, trajnosten poslovni model. Rast bo motor našega uspeha v bodoče.
Na slovenskem trgu delujemo že od leta 1998. Naše OBI prodajalne so v Mariboru, Ljubljani, Kopru in Kranju. Naš namen za prihodnost je povečanje naše vloge na slovenskem trgu s pomočjo našega intenzivnega programa odpiranja novih prodajaln.