Nekateri analitiki napovedujejo, da se bodo v letu 2009 prihodki tiskanih medijev od oglaševanja zmanjšali za do 20 odstotkov, njihova naklada pa bo padla za 10 odstotkov.
Še najbolj bodo prizadete tiskovine, ki se financirajo izključno s prodajo oglasov, ugotavlja poročilo svetovalno-revizijske hiše Deloitte z naslovom Trendi v medijih za leto 2009. Gospodarska kriza bo najbolj prizadela časopisne hiše v razvitih državah. Številne publikacije bodo bodisi zmanjšale pogostost izhajanja bodisi bodo v celoti prešle na spletne izdaje.
Na drugi strani bi ekonomska kriza lahko pripomogla k dvigu oglaševanja na televiziji. Pričakuje se namreč, da bodo potrošniki v prostem času čedalje pogosteje izbirali gledanje televizije kot druge, dražje oblike zabave. Globalno gledano bo povprečni potrošnik v letu 2009 preživel pred malimi ekrani 30 minut tedensko več kot v preteklem letu. Televizija bo ponujala zatočišče pred vsakodnevnimi težavami in izzivi, podobno kot so filmi pomenili začasen umik pred realnostjo v času svetovne gospodarske krize v 20. letih prejšnjega stoletja.
Filmska industrija se bo morala soočiti z zahtevno nalogo zadržati publiko. Kinematografi bodo verjetno potrebovali nekaj, kar bo obiskovalce spodbudilo, da še naprej obiskujejo kinodvorane. Rešitev bi lahko bila 3D-tehnologija, ki je obstajala že na začetku 20. stoletja, še pred veliko gospodarsko krizo, vendar šele danes postaja čedalje bolj priljubljena in dosega svoje potenciale. Pričakuje se, da bodo 3D-filmi letos prvič ustvarili dobiček v višini ene milijarde dolarjev. Nekateri vodilni producenti in režiserji, kot sta George Lucas in James Cameron, ter nekateri največji filmski studii načrtujejo, da bodo letos prvič prikazali svoje 3D-filme.
Stroški spletnih strani, specializiranih za vsebine, ki jih lahko ustvarjajo uporabniki, bi lahko na letni ravni močno presegli 100 milijonov dolarjev. Čeprav je strošek hranjenja enega videoposnetka minimalen, strošek hranjenja milijona filmov ali milijarde fotografij ni zanemarljiv. Kljub veliki priljubljenost tovrstnih internetnih strani, npr. YouTuba, te strani še vedno težko pritegnejo oglaševalce, saj ti svoja sredstva za oglaševanje raje namenijo stranem z vsebino, ki jo ustvarjajo strokovnjaki.
Podobno velja tudi za družabna omrežja, ki se bodo morala dodatno potruditi, če bodo želela ustvariti prihodke na temelju velikega števila uporabnikov. Medtem ko povprečni mesečni prihodek na enega kino gledalca, bralca časopisa ali naročnika kabelske televizije znaša več deset dolarjev, prihodek na enega uporabnika družabnega omrežja v povprečju znaša nekaj centov mesečno. Družabna omrežja potrebujejo več kot 100 uporabnikov, da ustvarijo prihodek, ki je primerljiv s prihodkom na enega uporabnika uveljavljenih medijev.
Po internetu se širi nova vrsta zlonamerne programske opreme, t. i. »malvertising«. Zlonamerno oglaševanje uporablja internetne oglase, običajno nameščene na uglednih spletnih publikacijah, za širjenje zlonamerne programske opreme. V letu 2008 sta v ZDA dva odstotka uporabnikov interneta prišla v stik z enim primerom »malvertisinga«. S klikom na zlonameren oglas je uporabnik nemudoma preusmerjen na škodljivo stran, v nekaterih primeri pa lahko pride tudi kraje uporabnikovih podatkov. Predvideva se, da bo v letu 2009 na stotine uglednih in dobro obiskanih spletnih strani okuženih z zlonamernimi oglasi, ki jih bo videlo na milijone uporabnikov interneta.
Kljub začetnim obljubam so potenciali mobilnega oglaševanja ostali neizpolnjeni, saj so na globalni ravni prinesli le 0,4 odstotka oglaševalskih prihodkov. Mobilne oglaševalske kampanje, namenjene uporabnikom mobilnih telefonov, so bile večinoma obravnavane kot eksperimentalne, vendar se utegne v letu 2009 delež oglaševalskega trga več kot podvojiti, čedalje več kampanj pa bo uporabilo majhnost mobilnika za močnejši učinek. Takšne pobude bodo šle v smeri uporabe SMS-sporočil, tj. najpreprostejše oblike sporočanja prek mobilnikov. Takšno osnovno, vendar potencialno zelo učinkovito, orodje je bilo uspešno uporabljeno v eni največjih oglaševalskih kampanjah leta 2008 – ameriških predsedniških volitvah.