Mineštra

PSIHOLOGIJA ZA PROMET


Študija potrošnikov pomaga podjetjem in organizacijam izboljšati svoje tržne strategije, ki jih razumevanje vprašanj, kot so kako

Psihologija, kako potrošniki mislijo, čutijo, razlog in izberite med različnimi alternativami (npr. blagovne znamke, izdelki in trgovci na drobno);
Psihologija, kako je potrošnik vpliva njegovo okolje (npr. kultura, družina, znaki, mediji);
Vedenje potrošnikov pri nakupovanju ali poskrbele za druge odločitve za promet;
Omejitve v znanje potrošnikov ali sposobnosti za obdelavo informacij vpliva na odločitve in trženje izidom;
Kako potrošnikov motivacije in strategij odločanja razlikuje med proizvodi, ki se razlikujejo glede na stopnjo pomembnosti ali obresti, ki jih vključujejo za potrošnika, in
Kako lahko tržniki prilagoditi in izboljšati svoje tržne kampanje in tržne strategije za bolj učinkovito doseči potrošnika.

Ena "uradna" definicija vedenja potrošnikov je "študija posameznikov, skupin ali organizacij in procesov, ki jih uporabljajo za izbiro, zagotoviti, uporabo in odstranjevanje proizvodov, storitev, izkušenj, idej in za zadovoljevanje potreb in vplivov, ki te procesi imajo za potrošnika in družbe. " Čeprav ni nujno, da si zapomnimo to opredelitev, da pridemo do nekaj koristnih točk:

Se zgodi bodisi za posameznika, ali v okviru skupine (npr. prijatelji vpliva kakšne obleke nosi oseba) ali organizacija (ljudje na delovnem mestu odloča, kateri izdelki morajo podjetja uporabljati).
Vedenje potrošnikov vključuje uporabo in odstranjevanje proizvodov, kot tudi študije, kako so jih kupili. Izdelek uporaba je pogosto zelo zanimiva za trženje, saj to lahko vpliva, kako je izdelek najboljšem položaju, ali pa kako lahko spodbudi povečano porabo. Od številnih okoljskih problemov, zato od odsvojitve proizvodov (npr. motorno olje, ki se pošlje v kanalizacijskih sistemov za shranjevanje recikliranje pristojbine ali smeti kopičijo na odlagališčih), to je tudi interesno območje.

Vedenje potrošnikov vključuje storitev in idej ter konkretnih izdelkov.
Vpliv vedenja potrošnikov na družbo, je prav tako pomembna. Na primer, lahko agresivno trženje zelo mastno hrano, ali agresivno trženje enostavno kredita, imajo lahko hude posledice za nacionalno zdravje in gospodarstvo.
Obstajajo štiri glavne vloge v vedenju potrošnikov:

Najbolj očitna je za trženje, strategija, to je, za izdelavo boljše trženjske kampanje. Na primer, z razumevanjem, da so potrošniki bolj dovzetni za oglaševanje hrane, ko so lačni, smo se naučili načrtovati prigrizki oglase pozno popoldne. Z razumevanjem, da so novi izdelki, običajno najprej sprejme nekaj potrošniki in šele kasneje razširil, nato pa le postopno, z ostalim prebivalstvom, smo izvedeli, da mora (1) podjetij, ki uvajajo nove proizvode, se tudi financirajo, tako da lahko ostanejo površju, dokler so njihovi proizvodi postali komercialni uspeh in (2) je pomembno, da si prve stranke, saj bodo posledično vpliva mnogih kasnejših kupcev blagovne znamke izbire.

Druga vloga javne politike. Leta 1980 je bil uveden Accutane, skoraj čudežno zdravilo za akne. Na žalost, Accutane je povzročilo hude okvare ploda, če se sprejme nosečnice. Čeprav so zdravniki naročeno, naj opozori svoje ženske bolnike to število še vedno zanosila v času jemanja zdravila. Da bi dobili pozornost potrošnikov, Zvezna Drug Administration (FDA) je v korak, da se jih zelo grafične slike deformiranih otrok, prikazani na embalaži zdravil.

Socialni marketing vključuje pridobivanje idej med potrošnikom in ne prodajajo nekaj. Marty Fishbein, trženje profesor, se je na sobotnem za delo Centra za nadzor bolezni poskuša zmanjšati pogostost prenosa bolezni s pomočjo nezakonite uporabe drog. Najboljša rešitev, seveda bi bilo, če bi lahko dobili nezakoniti uporabniki drog za zaustavitev. To pa je bilo, šteje, da je neizvedljiv. Prav tako je bilo ugotovljeno, da je praksa za izmenjavo igel preveč zakoreninjene v kulturi drog je treba ustaviti. Kot rezultat z uporabo znanja o odnosu potrošnikov, dr Fishbein ustvaril akcijo, ki spodbuja, čiščenje igel v belilo, preden jih delijo, cilj, ki je verjel, da je bolj realna.

Kot končno korist, naj študira na obnašanje potrošnikov, da nas bolje potrošniki. Zdrava pamet pove, na primer, da če kupite 64 unča steklenico tekočega detergenta perila, bi morali plačati manj na unčo, kot če bi kupili dva 32 unča steklenice. V praksi pa se pogosto plačati večje premije za nakup večje količine. Z drugimi besedami, v tem primeru, bo vedel, to dejstvo vas dojemljivosti, da je treba preveriti oznake stroškov na enoto, da ugotovite, ali ste res dobili kupčijo.

Obstaja več enot na trgu, ki jih je mogoče analizirati. Naš glavni poudarek na tem seveda je potrošnik. Vendar pa bomo morali analizirati naše lastne družbe na prednosti in slabosti, ter s tistimi konkurenčnih podjetij. Recimo, na primer, da naredimo izdelek namenjen starejšim potrošnikom, rastoči segment. Konkurenčna družba, ki cilja na otroke, krčenje trga, je verjetno, da razmisli repozicioniranje proti našem trgu. Da bi ocenili konkurenčni poslovanja družbe potencialno nevarnost, moramo preučiti svoja sredstva (npr. tehnologija, patenti, tržne znanje, zavedanje svojih blagovnih znamk) pred pritiski se sooča s trga. Na koncu moramo oceniti razmere (marketing okolje). Na primer, čeprav smo razvili izdelek, ki ponuja veliko pritožbo za potrošnike, se lahko recesija zmanjšala povpraševanje dramatično.

Zabavna Raziskovalne metode

Tržne raziskave je pogosto potrebna za zagotovitev, da izdelujemo, kaj stranke resnično želijo in ne tisto, kar mislimo, da hočejo.

Primarni vs sekundarne metode raziskovanja. Obstajata dve glavni načini trženja. Sekundarna raziskava vključuje uporabo informacij, ki jih drugi so že pripravili. Na primer, če razmišljate o ustanovitvi podjetja za izdelavo oblačil visoke ljudi, vam ni treba na vprašanje ljudi o tem, kako visoke so, da ugotovite, koliko je visok ljudje obstajajo, da so podatki že objavljeni s strani ameriške vlade. Primarna raziskava, v nasprotju s tem je raziskava, ki jo oblikujejo in izvajajo sami. Na primer, boste morda morali ugotoviti, ali bi potrošniki raje, da vaše brezalkoholne pijače so pulover ali Tarter.

Raziskave bodo pogosto pomagajo zmanjšati tveganja, povezana z novega izdelka, vendar ne more tvegati stran v celoti. Prav tako je pomembno vedeti, ali je bila raziskava zaključena. Na primer, Coca Cola naredil veliko raziskav pred sprostitvijo New Coke, in potrošniki je zdelo, da raje okus. Vendar pa so se potrošniki niso pripravljeni, da imajo te pijače zamenjati tradicionalno Coke.

Sekundarne metode. Za več informacij o sekundarnih orodij za raziskovanje trga in vprašanja, si oglejte moj izroček.

Primarne metode. Več orodja so na voljo na trgu, raziskovalec na primer, poštna vprašalniki, telefonske ankete, opazovanje in ciljne skupine. Oglejte si moje izroček za prednosti in slabosti vsakega. Spodaj diagram predlaga ustrezne možnosti za različne vrste informacijskih potreb.

Ankete so uporabni za pridobivanje veliko posebnih informacij. Ankete lahko vsebuje nedoločen vprašanja (npr.: "V katerem mestu in državni ste bili rojeni? ____________") Ali zaprtega tipa, kjer je tožena izbrati odgovore kratek seznam (npr. "__Male ___ Ženska." Odpri prenehale vprašanja imajo to prednost, da je tožena stranka ni omejena na navedeni možnosti, in da je tožena stranka ne vpliva vidim seznam odgovorov. Vendar pa so odprti vprašanji, ki jih pogosto preskočila dajalcev podatkov in kodiranja jih lahko precej izziv. Na splošno velja, da za raziskave dajejo smiselne odgovore, ki vzorčne velikosti več kot 100, so običajno potrebna, saj je natančnost bistvenega pomena. Na primer, če bi se tržni delež dvajset odstotkov za posledico izgubo, medtem ko bi 30 odstotkov imela dobiček, interval zaupanja od 20-35 odstotkov je preširok, da je koristen.

Ankete se pojavlja v različnih oblikah. Pošta raziskave so relativno poceni, vendar odziva so običajno precej nizko ponavadi od 5-20 odstotkov. Telefon-raziskave dobili nekoliko višje stopnje odziva, ne pa tudi veliko vprašanj, se lahko vprašal, ker je veliko možnosti, odgovor je treba ponoviti, in malo ljudi je pripravljenih, da ostanejo na telefonu za več kot pet minut. Mall prestreže so priročen način, da dosežejo potrošnike, vendar pa anketiranci ne bi hoteli, da bi razpravljali kaj občutljive oči v oči z anketarjem.

Raziskave, kot vse vrste raziskav, so dovzetni za pristranskost. Besedilo vprašanje lahko vpliva na izid veliko. Na primer, več ljudi je odgovoril ni na vprašanje "Ali naj se govori proti demokraciji dovoljeno?", Kot je odgovoril pritrdilno na "Če se govori proti demokraciji prepovedano?" Za pogovorov iz oči v oči, anketar pristranskost je nevarnost, preveč. Spraševalec pristranskost se pojavi, ko spraševalec vpliva na način tožene odgovore. Na primer, lahko nezavedno anketar, ki dela za podjetje, ki proizvaja izdelek v vprašanju nasmeh malo kdaj kaj dobrega se je rekel o izdelku in jezijo malo, ko je nekaj, kar negativno pa je dejal. Tožena stranka lahko ulov na in povem nekaj več pozitivnega, kakor njegovo resnično mnenje. Končno, odgovor pristranskosti lahko pride, če je le del vzorca, se odziva na raziskavo, anketiranci odgovorih ne sme biti reprezentativni za skupino.

Fokusne skupine so uporabne, ko prodajalec želi, da uvajanje novega proizvoda ali spremeniti obstoječega. Ciljna skupina običajno vključuje ob nekaj 8-12 ljudje pridejo skupaj v sobi, da bi razpravljali o njihovi porabi želje in izkušnje. Skupina se običajno vodi moderator, ki bo v veliki meri začeli govoriti o temah, povezanih v glavnem s proizvodom brez omembe izdelek sam. Na primer, ciljna skupina namenjen brez sladkorja piškotkov 1. obravnavo potrošnikov snacking nastavitve, le počasi premika proti določen izdelek brez sladkorja piškotkov. Ker ne omenja izdelek spredaj, smo se izognili vplivanje na udeležence v razmišljanje, samo glede na določen proizvod prinesel ven. Tako namesto da potrošniki mislijo, predvsem v smislu, kaj bi bilo dobro ali slabo o izdelku, lahko od njih zahteva, da bi razpravljali bolj na splošno končni koristi so res iščejo. Na primer, namesto da potrošniki le razpravljali, kaj si mislijo o nekaterih brez sladkorja piškotkov, da razmišljajo o sprostitvi na trg, lahko smo potrošniki govorijo o svojih razlogih za uporabo prigrizke in kaj splošne vrste ugodnosti, ki jih iščejo. Ta razprava bi pokazal zaskrbljenost healthfulness in želja po zdrave hrane. Sondiranje o pomenu zdravstveni ustreznosti, lahko potrošniki kažejo na željo, da se umetne sestavine. To bi bila pomembna skrb za trženje brez sladkorja piškotkov, vendar ne bi prišel, če bi potrošniki morali neposredno komentirati izdelka, kjer je uporaba umetnih sestavin je, zaradi narave proizvoda, ki je potrebno.

Fokusne skupine so zelo primerne za določene namene, vendar neprimerni za druge. Na splošno velja, fokusne skupine so zelo dobri za pridobivanje širine, kar pomeni, da ugotovite, kakšne so vrste vprašanj pomembno, da potrošniki v dani kategoriji izdelkov. Pri tem je koristno, da so fokusne skupine popolnoma "odprt:" Potrošnik omenja svoje želje in mnenja, ter ciljna skupina moderator lahko zahteva potrošnika za pripravo. V vprašalniku, če eden ni mislil vprašati o nečem, zelo verjetno, da bi le malo potrošnikov vzeti čas za pisanje iz dovršen odgovor. Fokusne skupine imajo tudi nekaj pomanjkljivosti, na primer:

Predstavljajo majhne velikosti vzorca. Zaradi stroškov vodenja fokusnih skupin, se lahko le nekaj skupin pa se bo izvajal. Recimo, da delujejo štiri tematske skupine deset članov vsak. To se bo odražalo v n od 4 (10) = 40, ki je premajhen, da bi posploševanje od. Zato, fokusne skupine, ne more nam dobro predstavo o tem:
Kolikšen delež prebivalstva je verjetno, da kupi izdelka.
Kakšni ceni so potrošniki pripravljeni plačati.
Skupine so po naravi družbene. To pomeni, da:
Potrošniki bodo pogosto pravijo, stvari, ki lahko zaradi katerih so videti dobro (to gledajo javne televizije, namesto mila oper ali kuhamo sveže obroke za svoje družine na dan), čeprav to ni res.
Potrošniki ne bi hoteli govoriti o vprašanjih neprijetno (npr. teža nadzor, nadzor rojstev).
Osebni pogovori vključevati poglobljeno zaslišanje posameznika o njegovem interes ali izkušnje z izdelkom. Prednost v tem, da lahko dobimo res v globino (ko anketiranec pravi, kaj zanimivega, lahko se posvetujte z njim, naj pripravi), vendar je ta metoda raziskave je drago in lahko zelo občutljivi na pristranskost anketarjem.

Da bi dobili osebo, ki oblikuje, lahko pomaga, da bi poskušali skupno orodje psihologi in psihiatri, le ponoviti, kar je oseba, je dejal. On ali ona bo pogosto postane neprijetno, s tišino, ki sledi, in bo potem ponavadi izdela. Ta pristop ima prednost, da se zmanjšuje poseg v lastnih anketiranca idej in misli. On ali ona ne vpliva na novo vprašanje, ampak bodo namesto tega šel bolj poglobljeno o tem, kaj je on ali ona govori.

Osebni pogovori so zelo dovzetni za nenamerno "signalizacijo" do tožene stranke. Čeprav je videti, da spraševalec priti do resnice, lahko on ali ona ima velik interes za pozitivnega odziva potrošnikov. Nezavedno, potem lahko on ali ona nenamerno nasmeh malo, ko se nekaj pozitivnega povedal in jezijo malo, ko je dejal, nekaj negativnega. Zavestno, to pogosto ne bo opazna, in tožena pogosto ne bodo zavestno zavedati, da je on ali ona pa "ojačana" in "kaznovani" za besedami pozitivne ali negativne stvari, ampak na nezavedni ravni, skupni učinek več obraza izrazi so verjetno počutil. Čeprav je ta vrsta klimatsko ne bo dobil povsem negativno toženi povedati vse pozitivne stvari, lahko "zaniha" ravnotežje bit tako, da so anketiranci bolj verjetno, da pravijo, pozitivne misli in se odrečejo, ali omejiti trajanje, ki negativne misli.

Projektivne tehnike se uporabljajo, ko lahko potrošnik nerodno priznati, da nekaterih mnenj, občutkov ali želja. Na primer, veliko starejši vodstvo ne sme biti udoben dopusti, da se prestraši računalnikov. Ugotovljeno je bilo, da je v takšnih primerih bodo ljudje odzvali bolj odkrito o tem "nekoga drugega." Tako bomo lahko od njih zahteva, da pojasni razloge, zakaj je prijatelj še ni kupil računalnik, ali povedati zgodbo o osebi, v slika, ki je ali ni pri uporabi izdelka. Glavna težava pri tej metodi je, da je težko analizirati odzive.

Projektivne tehnike so same po sebi neučinkovito uporabo. Izdelati okvir, ki ga je treba postaviti na svoje mesto je potreben čas in energijo stran od glavnega vprašanja. Obstajajo lahko tudi prave razlike med toženo in tretjo osebo. Reči, ali razmišljate o nečem, da je "udaril preveč blizu doma", lahko vpliva tudi na anketiranca, ki lahko ali pa ne lahko videli skozi Ruse.

Opazovanje potrošnikov je pogosto močno orodje. Če pogledamo, kako potrošniki izberite izdelke lahko dobimo vpogled v to, kako se sprejemajo odločitve in kaj iščejo. Na primer, nekateri ameriški proizvajalci so zaskrbljeni zaradi nizke prodaje svojih izdelkov na Japonskem. Opazovanje japonskih potrošnikov, je bilo ugotovljeno, da je veliko teh japonskih potrošnikov pregledujejo paketov iščejo ime za glavni proizvajalec-proizvodov za posebno blagovnih znamk, ki so skupne v ZDA (npr. Tide) ni bilo impresivno, da je japonski, ki je želel ime velikega podjetja, kot so Mitsubishi in Procter & Gamble. Opazovanje nam lahko pomaga ugotoviti, koliko časa bodo potrošniki porabili primerjavo cen, in ali so prehranske oznake, ki se posvetuje.

Vprašanje je, ali je ta vrsta "vohunjenja" neprimerno napade na zasebnost potrošnikov. Čeprav lahko obstaja razlog za skrb, da v posameznih osebkov niso privolili, da bo del teh raziskav je treba poudariti, da ne obstaja poseben interes za tisto, kar posameznik počne stranka opazujejo. Vprašanje je, kaj potrošniki, bodisi kot celotne skupine ali segmente opravil. Potrošniki koristi, na primer, od trgovin, ki so oblikovani za spodbujanje učinkovite učinkovito nakupovanje. Če se ugotovi, da so ženske bolj neprijetno kot moški o drugih stoječih preblizu lahko, področja v trgovini močno žrtve trgovine z ženskami ustrezno oblikovana. Kaj se tukaj poročali, nato pa so povprečja in smeri v odgovor. Namen ni, da bi našli "sočno" pripombe, značilne za eno stranko.

Video posnetek z Paco Underhill da smo videli v razredu dokazali uporabo raziskav opazovanja na drobno nastavitev. Z razumevanje pojavov, kot so težnje proti pravim pa lahko, lokacija blaga je treba upoštevati. Možno je tudi za identifikacijo problematičnih področij, kjer lahko kupci preveč dovzetni za "vendar čopičem," ali preveč blizu srečati z drugimi. Ta metoda se lahko uporabi za težave, da so stranke izkušnje, kot so težave pri iskanju izdelek, ogledalo, ki z garderobo, ali prodajno mesto uslužbenca za pomoč.

Spletne raziskovalne metode. Internet pa je dosegla veliko večino gospodinjstev v ZDA, in tako, spletne raziskave prinašajo nove priložnosti in se je povečala v uporabi.

Ena možna korist spletnih anket je uporaba "pogojno podružnic." V običajnih papirja in svinčnika ankete, bi lahko vprašanje, vprašati, če je tožena nakupovali za nov avto v zadnjih osmih mesecih. Če se anketiranec odgovori z "ne", on ali ona bo zahteval, da pred nami preskočili več vprašanja, npr, gre naravnost na vprašanje 17 namesto da nadaljuje s številko 9. Če anketiranec odgovoril z "da" naj bi mu svetovati, da se premaknete na naslednje vprašanje, ki je skupaj z naslednjih nekaj tistih, bi reševanje vprašanj, povezanih s to nakupovalno izkušnjo. Pogojno grananje omogoča računalniku, da preskočite neposredno na ustrezno vprašanje. Če je tožena vprašal, katere blagovne znamke je on ali ona šteje, da je mogoče tudi prilagoditi vprašanja primerjavo blagovnih znamk, ki so našteti tisti. Recimo, na primer, da je tožena šteje Ford, Toyota in Hyundai, bi bilo mogoče vprašati, za katere veljajo vprašanja o njegovem pogledu na relativno kakovost vsake posamezne par-v tem primeru, Ford vs Ford vs Toyota, . Hyundai, Toyota in Hyundai vs.

Obstajajo nekatere pomanjkljivosti v spletnih raziskavah. Nekateri potrošniki so lahko bolj zadovoljni s spletnimi dejavnostmi kot drugi, in ne bo vseh gospodinjstev dostop. Danes pa ta vrsta pristranskosti odziva verjetno ni bistveno večja od tiste, povezane z drugimi vrstami raziskovalnih metod. Bolj resen problem je, da je bilo večkrat ugotovila v spletni raziskave, da je zelo težko, če ne celo nemogoče, da bi dobili odgovore, da natančno preberete navodila in druge informacije na spletu, obstaja težnja, da se hitro premikati. To je težko izvajati raziskave, ki je odvisna od obravnave v anketiranca o situaciji ali opisa izdelka.

Online iskanje podatkov in hlodi stran obisk dragocene podlago za analizo. Možno je, da vidite, kako pogosto se različni izrazi, ki jih uporabljajo tisti, ki uporabljajo podjetja za iskanje spletnih strani funkcijo ali za ogled poti, po večini potrošnikov, da pridete do strani z informacijami, ki jih v končni fazi želite. Če uporabniki uporabljajo določen izraz, pogosto se to ne uporablja za podjetja v svojih opisih izdelkov, je treba vključiti ta izraz v spletnih vsebin je mogoče videti v spletnih dnevnikih. Če potrošniki traja dolgo, "torturous" pot do informacij dostopate pogosto, je morda primerno, da se preoblikovanje menija strukturo in / ali prilogo hiperpovezave v "vmesnih" strani, ki jih najdemo v mnogih uporabnikov poti.

Scanner podatkov. Mnogi potrošniki so člani supermarketov "klubov." V zameno za podpis p za kartico in predstavlja to, ko nakupovanje, so potrošniki pogosto upravičena do precejšnje popuste na izbrane izdelke.

Raziskovalci uporabite podrobnejši različico te vrste programa v nekaterih skupnostih. Tu se število potrošnikov, ki prejemajo majhne plačil in / ali drugih spodbud, da se prijavite kot del raziskovalnega sveta. Nato so prejeli kartico, ki se jih poziva, naj predstavi, kadar koli so šli nakupovat. Skoraj vsi trgovci na drobno na območju običajno sodelujejo. Zdaj je mogoče, da bi spremljali, kaj je potrošnik kupil v vseh trgovinah in imajo zgodovinski zapis.

Potrošnikovo nakupovalno zapis je običajno v kombinaciji z demografskimi podatki (npr. dohodek, stopnja izobrazbe odraslih v gospodinjstvu, poklic odraslih, starost otrok, in ali družina ima v lasti in daje v najem) in v družini televizijskih gledalcev navade. (Bo elektronska oprema, ki jih vodijo podjetja, kot so AC Nielsen dejansko prepozna obraz vsakega družinskega člana, ko on ali ona usede za ogled).



Zdaj je mogoče oceniti relativno vpliv različnih dejavnikov na izbiro potrošnika, na primer,

Kaj blagovna znamka v določeni kategoriji izdelkov so kupili v zadnjem, ali vrsta preteklosti nabavnih priložnosti;
Ali, in če je, kolikokrat je potrošnik videl oglas za blagovno znamko, bodisi konkurenčni eno;
Ali je cilj blagovne znamke (in / ali konkurenčnih 1) je v prodaji med obiskom trgovina;
Ali katerekoli znamke je preferencialno zaslona prostora;
Vpliv dohodkov oziroma družinskega velikosti od nakupa vzorcev in
Ali je kupon za nakup in če je tako, njegova vrednost.
"Split kabel" tehnologija omogoča raziskovalcem, da naključno izbere polovico plošče člane v določenem skupnost, da prejme en oglaševanje zdravljenja, druga polovica pa drugo. Izbira je res naključno, saj vsako gospodinjstvo, v nasprotju s sosesko, je izbran, da bi dobili eno ali drugo obravnavo. Tako je opaziti razlike je treba, tako za napake vzorčenja, so posledica izpostavljenosti oglaševanja, saj ni drugih sistemskih razlik med skupinami.

Zanimivo je, da je bilo ugotovljeno, da potrošniki so bolj pod vplivom reklam, ki jih "zap" skozi kanal, medtem ko deskanje čeprav so videli samo del komercialne. To najverjetneje izhaja iz resničnosti, ki moramo plačati večjo pozornost, medtem ko kanal deskanje kot pri gledanju komercialni, da bi ugotovili, kateri program je vreden ogleda.

Scanner podatki, v tem trenutku, na voljo samo za določen proizvod, trgovina točke kategorije, na primer, živilski izdelki, pijače, čiščenje predmetov, pralnih praškov, papirnate brisače in toaletni papir. Ni na voljo za večino ne-živilskih proizvodov, predmetov. Scanner analiza podatkov je najbolj uporabna za pogosto kupljenega blaga (npr. pijače, živilski izdelki, prigrizki in toaletni papir), od številnih nakupih v isto kategorijo izdelkov prinesla več podatkov z večjo natančnostjo, kot bi zapis en nakup v eni točki v času. Tudi če skener podatki so bili na voljo za elektronske izdelke, kot so tiskalniki, računalniki in MP3 predvajalniki, na primer, bi te izdelke je mogoče kupiti zelo redko. En sam nakup, potem ne bi bil tako učinkovit v učinkovito razlikovanjem vplivov različnih dejavnikov, na primer, oglaševanja, prodajnega prostora, oblikovanje cen izdelka in konkurenti ter razpoložljivosti kupon, saj imamo na večini enem primeru nakupa v dolgo obdobje, v katerem bi več teh dejavnikov veljajo ob istem času. V primeru predmetov, ki so pogosto kupljenega, ima potrošnik možnost, da kupi izdelek, nakup konkurenčnega izdelka, ali kupiti ničesar, sploh glede na status blagovne znamke obresti in konkurenčnih blagovnih znamk. Pri nakupu MP3 predvajalnik, nasprotno, lahko pride do promocije, povezana z več blagovnimi znamkami dogaja ob istem času, in vsak se lahko oglašujejo. Lahko je tudi, da je bil nakup utemeljil z razčlenitvijo obstoječega proizvoda ali nezadovoljstvo ali željo, da dodate več zmogljivosti.

Fiziološke ukrepi so občasno uporabili za preučitev potrošnikov odziv. Na primer, lahko oglaševalci želijo meriti stopnjo potrošnikove od vzburjenja v različnih delih oglas. To se lahko uporabi za oceno morebitne nelagodje Na negativni strani in stopnjo pozornosti na pozitivni strani.

S pripisovanjem majhno kamero za navadne očala oči so jih nosili to temo med gledanjem oglas, je mogoče ugotoviti, kje na zaslonu ali drugi ad zaslon predmet osredotoča naenkrat. Če še vedno v središču pozornosti ostane nespremenjen skozi ad zaporedju, kjer zanimive in aktivne spremembe območja del, bomo lahko spremljali, ali je tožena sledi želeni vrstni red. Če on ali ona ne, on ali ona je verjetno niti ne bodo plačali toliko pozornosti kot želeno ali jih je mogoče zamenjati s preveč zapleteno zaporedje. V primerih, ko ima oseba oči naredil potezo, lahko ocenimo, ali je to gibanje se dogaja v predvideni smeri.

Branje misli očitno ne bi bilo etično in je v tem trenutku, ni mogoče v nobenem primeru. Vendar pa je mogoče meriti možganske valove s pripisovanjem elektrode. Te meritve ne bo razkril, kaj je predmet dejansko misli, vendar je mogoče razlikovati med beta valovi, ki označuje aktivno misli in analiz, in alfa valovi, kar kaže na nižjo stopnjo pozornosti.

Pomembna značilnost fizioloških ukrepov je, da smo pogosto spremljali delovanje v daljšem časovnem obdobju. Predmet lahko, na primer, kaže dobre lastnosti, kot so ustrezno stopnjo vzburjenosti in premikanje oči, med nekaterimi ad zaporedju in ne v drugih delih. To torej daje nekatere smernice o tem, kateri deli oglasa so učinkoviti in katere je treba predelati.

V variacije neposrednih fizioloških ukrepi lahko predmet je vprašal, na različnih točkah v oglasu, da kažejo svojo raven obresti in naklonjenost, udobje, in odobritev s premikanjem ročice ali kak instrument (podobno kot bi bila ena od prilagoditev Obseg na radiu ali MP3 predvajalnik). Republikanski strateg uporablja to tehniko v obtožbi in sojenje Billa Clintona v poznih 1990. Z gledanjem odobritev med različnimi fazami v govoru nekdanjega predsednika, je bilo ugotovljeno, da se gledalci večinoma negativno odzvali, ko je iz "govoriti po resnici", vendar pozitivno, če predsednik iz vprašanj v polemiko kot del svojega zasebnega življenja ". "Na republikanski raziskovalci so lahko ločijo povprečne rezultate od demokratov in samostojnih in republikancev, ki dejansko iščejo na različnih segmentih zagotoviti, da razlike med drug ni izničilo učinke različnih segmentih. (Na primer, če v nekem trenutku demokrati in republikanci odzvala pozitivno odzvali negativno z enako intenzivnostjo, bi povprečni rezultat navidezne brezbrižnosti so zelo zavajajoče).

Raziskave zaporedje. Na splošno velja, če več kot eno vrsto raziskav, ki se uporabljajo, bolj prožen in manj natančen način, kot so fokusne skupine in / ali posameznih intervjujev je, na splošno se uporabijo pred manj fleksibilnih, a natančnejše metode (npr. raziskave in skener podatki) se uporabljajo. Fokusne skupine in intervjuji so prilagodljive in omogočajo raziskovalcu, da spremlja zanimivih vprašanj, ki jih udeleženci, ki lahko preizkusimo. Ker pa so velikosti vzorcev so majhna in zato, ker so udeleženci v ciljno skupino vplivajo drug na drugega, se zbirajo podatki, nekaj točk. Če bomo teči pet ciljnih skupin z osmimi ljudmi vsak, na primer, bi imeli skupaj štirideset odgovorov. Tudi če predpostavimo, da so to neodvisni, bi velikost vzorca štirideset dajejo zelo nenatančnih rezultatov. Mi bi lahko sklepali, na primer, da bi bilo nekje med 5% in 40% ciljnega trga zainteresirani za izdelek, ki ga imamo v ponudbi. To je običajno ni bolj natančna kot tisto, kar smo že razmeroma novo. Vprašalniki, v nasprotju s tem so zelo neprilagodljivi. Ni mogoče zahtevati nadaljnjih vprašanj. Zato lahko uporabimo naše poglede iz fokusnih skupin in intervjujev za razvoj vprašalnikov, ki vsebujejo posebna vprašanja, ki jih je mogoče zahtevati, da večje število ljudi. Tam bo še vedno nekaj vzorčenja napake, vendar na vzorcu velikosti 1.000 + odgovorov, se bomo mogli zmanjšati 95-odstotni interval zaupanja za odstotek na ciljnem trgu, ki se resno zanimajo za naš izdelek na, recimo, 17-21 %, razpon, ki je veliko bolj smiselna.

Opozorila. Nekatera opozorila morajo biti upoštevan v trženjskih raziskav. Prvič, na splošno bi morale biti raziskave le naročila, če je vredno stroškov. Tako bi morale biti raziskave običajno koristne za izdelavo posebnih odločitev (kakšne velikosti mora biti izdelek? Če bo izdelek začel? Ali naj zaračuna 1,75 $ ali 2,25 $?)

Drugič, lahko marketinške raziskave lahko, in pogosto je, zlorablja. Menedžerji pogosto imajo svoje "agende" (na primer, bi bodisi kot izdelek, ki se je začela ali pa bi raje, da jih ni začela tako, da bo družba imela več sredstev ostane za reševanje svoje najljubše izdelke). Pogosto način, da svojo pot je prikazati skozi "Cilj" raziskav, da vaše mnenje gospodarsko smiselna. Primer zavajajoče raziskave, ki je bil na državni ravni poročali v medijih, ki sodelujejo s primerom "Pentagon razglasi vojno na Rush Limbaugh." The Pentagon, ki v enem letu po volitvah demokratske Billa Clintona, ki poroča, da je le 4,2% vojakov poslušanje oboroženim silam omrežje želel slišati Rush Limbaugh. Čeprav je bila ta ugotovitev poročali brez vprašanja v medijih, je bilo kasneje ugotovljeno, da je bil sklep, ki temelji na vprašanje "Kaj eno stvar lahko storimo za izboljšanje programiranja?" Če niste napisali v nekaj podobnega "Carry Rush Limbaugh, "si šteje, da ne želijo, da bi ga slišali.


Kultura in subkulture

OPOMBA: Ta tema je obravnaval tudi v mednarodni oddelka za promet na tej spletni strani.

Kultura je del zunanjih vplivov, ki vplivajo na potrošnika. To pomeni, da kultura predstavlja vplive, ki so naložene na potrošnika z drugimi posamezniki.

Opredelitev kulture je na voljo v enem učbeniku je "To je kompleksna celota, ki vključuje znanje, vero, umetnost, moralo, po meri in vse druge sposobnosti in navade, ki jih pridobijo osebe človek kot član družbe." Iz te opredelitve, naredimo naslednje ugotovitve:

Kultura kot "zapleteno celoto," je sistem soodvisnih komponent.
Znanje in prepričanja so pomembni deli. V ZDA, vemo, in verjamem, da bo oseba, ki je usposobljena in trudi priti naprej. V drugih državah, se lahko verjeli, da so razlike v rezultatu posledica bolj od sreče.