Kako optimizirati svoj blog za iskanje
Search Engine Optimization (alias SEO) in dnevniki dovršeno vtkana. Po svoji naravi, blogi so privlačne za iskalnike. Oni so strukturirana tako, da zagotavljajo enostavno iskanje po ključnih besedah, ki ga organizira usmerjeno vsebino kategoriji. Poleg tega je vsebina povezana tako znotraj kot zunaj pomaga pokazati svojo pomembnost in pomen v okviru druge vsebine.
Ne jemljite mojo besedo za to, tukaj je tisto, kar petnajst strokovnjaki SEO, mnogi od njih objavljeni avtorje na področju, priporočamo za povečanje iskanja optimizacijo za svoj blog.
Vedno je treba pisati. Sveže vsebine je ključnega pomena. Ne skrbite za ključne besede, Google igranje in drugih claptraps SEO. Samo ne pisati. Naj spletna stran ves čas novo, da bralce vrača. SEO prihaja s predanostjo, ne trikov. John Biggs - East Coast urednik TechCrunch in soavtor Boot Camp Pisci spletnih dnevnikov @ johnbiggs.
Največji dejavnik uspeha SEO za blogerjev prihaja do dosledno objavo. Tisti, ki objavljajo redno prejemajo več iskanje prometa. Vsak prispevek pišete je kot vstopnico za SEO loteriji, zato več prispevkov pišete na bolje vaše možnosti za zmago in pritegniti bralce na svoj blog. Preko ideje o čemer dosledno blogger, je pomembno, da vedno ključna beseda optimizirati svoje naslove objava blog in naslovov URL. Vsako delovno mesto je treba omeniti enega od svojih pomembnih ključnih besed v naslovu in URL. Kipp Bodnar, Inbound Marketing strateg na HubSpot je @ KippBodner in Jeffrey L. Cohen, socialni strateg na Salesforce Radian6 @ JeffreyLCohen Soavtorji od
Ustvari edinstveno privlačno vsebino okoli ključnih besed, za katere vaše ciljno občinstvo išče. Lice, brez vsebine, ljudje želijo brati ostali vaših prizadevanjih za optimizacijo iskanja, ne bo uspelo, saj bodo ljudje zapustijo vaše spletne strani v nekaj sekundah. Narišite potencialnim bralcem ubijalk naslovi ne morejo imeti, da preskočite in pritegne fotografije. Seveda je pomembno, da se vključi frazo v vašem naslovu, uporabo te besede v URL vašega Post in optimizirati svoje fotografije za iskanje. Nadalje, če je primerno, povezavo do zunanjih informacij, kot tudi na druga področja svoj blog ali spletni strani. Heidi Cohen - Riverside Marketing Strategies @ HeidiCohen.
Bloggers imajo veliko priložnost, navzkrižne povezave z enega mesta na drugega. Kot ste napisali vsako delovno mesto, menijo, svoje pretekle telo delovnih mest, in videli, če lahko povezavo nazaj na ta delovna mesta, ki uporabljajo ustrezne ključne fraze (v sidro besedilo). Ric Dragon - Dragon iskanje in avtor je @ RicDragon.
Spoznaj prijatelje z vplivnimi ljudmi. Iz točke SEO stališča, ki jih želite pridobiti povezav na svoj blog. Vzpostavitev svojo publiko lahko traja nekaj časa, in proizvodnjo veliko vsebine vam lahko pomaga narediti to, ampak najhitrejši način, da pospeši svoje rast je, da imajo velike vplivom tam zunaj, ki radi / zaupate in da ste proizvajajo veliko vsebine. Če je temu tako, potem pa od časa do časa so maja tweet ali delite svoje vsebine prek socialnih medijev posredovanja, ali povezavo do svojih prispevkov v svojih blogih. To vam omogoča izpostavljenost do javnosti ter spodbuja bralcev in več socialnih medijev privrženci. Eric Enge - Stone Temple Consulting Corporation in soavtor The Art of SEO s Stephanom Spencer, Jessie Stricchiola in Rand Fishkina je @ StoneTemple.
Dober blog, kot so SEO, zahteva doslednost in usmerjenost v daljšem časovnem obdobju. Ne poskušajte hitenja stvari z dolgimi, ključnih besedah polnjene objav. Delo iz uredništva koledar / Plan. In pomešajo svoje prispevke z video, slike, ankete, infographics itd Marc Engelsman - Digital izrazov Brand @ marc_engelsman.
Pri pisanju naslov, presegajo iskalni pojem in dodate besedilo je navedeno, v članku pod njo. Torej, namesto pisanja dolgočasno naslov o "Boston Optimization Search Engine," pisati "Wicked dober vodnik do Boston SEO." Oba naslovi vsebujejo iskalne pojme. Toda v drugem ena namigi, da bo vaš prispevek delijo SEO skrivnosti kot je uporaba "tonik" kot ključno besedo v Hub, ki "soda" v drugih delih na severovzhodu in "pop" v Midwest in "koksa" na jugu. Greg Jarboe - SEO-PR in avtor YouTube Marketing ure Day @ gregjarboe.
Razviti visoko kakovost, edinstveno, wowable vsebine Osrednja ustreznih usmerjenih ključnih besed za vaše podjetje ali na območju v središču pozornosti. Ron Jones - Symetri Internet Marketing in avtor Ron_Jones @.
Robustno ampak pomembne Roll Blog - iščejo veliko bloge blizu vaši navpično temo, ne samo tvojih prijateljev blogov ali tiste, ki so vam všeč. Več na strani vsebine imate to je blizu želeno razvrstitev temi, boljši - in blogrolls šteje v tej vsebini. Chris Keating, VP, SEO in preusmeritev Optimizacija - Performics.
Pravkar sem končal raziskovalno poročilo o trženju vsebine. Del naših ugotovitev je, da se tržniki vedno manj odvisen od vsebine besedila (blogi, članki, itd) v korist video, mobilne in vizualne vsebine, kot so grafike, slike in infographics. To bi lahko zadovoljili potrebe uporabnikov, vendar je pomembno upoštevati, da so vsi iskalniki razumeli je jasno, staromodna besedilo. Nazivi, metapodatki, nalepke, indeks - z uporabo besed, je ključnega pomena, sicer to ni "vsebine", kot če gre za Google in Bing. Rebecca Lieb - Višinomer skupine in avtor in @ lieblink.
Zgradite koledarje uredniške blog, ki optimizirajo okoli več kot le ključne besede. Razmislite o skupnih poslovnih ciljev, in povezovanje blog in teme na tržnih in prodajnih strategijah.
Spremljati analitiko opredeliti vrh uspešne delovnih mest v smislu ekološkega prometa, vendar pa presega pageviews in čas na kraju samem, da določi, katere ključne besede ustvarjajo vodi in vožnja prodajnih konverzije.
Paul Roetzer - predsednik uprave, PR 20/20 in avtor dovoljenja za promet z Agencije Insider @ paulroetzer.
Uporaba gostil različico WordPress. Ne samo, da je plača različica WordPress neverjetno enostaven za uporabo in prilagajanje, ima tudi veliko manj omejitev, kot jih brezplačno različico.
Uporabite YOAST SEO plugin (ali primerljiv SEO plugin) od zaslužiti iti. Prilagodite svoj URL in naslov oznake, ki se ukvarjajo in rahlo optimizirane (ciljanje najpomembnejše ključne besede). Bodite prepričani, da napišete edinstveno oznako Meta za vsako delovno mesto, kot tudi.
Seveda optimizacijo vsebine. Vedno si želim pisati za bralce, vendar ne pozabite, da je ta vsebina še vedno dobro napisana za SEO. Ciljna 1-2 ključnih besed, na pošti in jih dela v vsebino seveda. Ni "pravi", kolikokrat ključna beseda bi morali biti navedeni na delovno mesto.
Postavite socialnih gumbov delež (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google + in ShareThis) na vsaki pošti in spodbujanje vaše bralce, da pustite komentarje (če bi komentarje). Hočeš, da se ljudje zanimajo in skupno rabo vsebine. Lažje je za njih, da objavljajo vsebine na socialni položaj boljši, so večkrat Vsebino deli bolj pomembno, da postane v očeh iskalnikov. Prav tako se prepričajte, da povezavo do vaše spletne profile, tako da lahko bralci povezati z vami tam.
Vedno spodbujati vse kar je objavljeno na vaših socialne profile in ga predloži v socialen knjižni znak. Ne zanašajte se na vaše bralce, da stori vse težko delo.
Namestite Google Analytics na svojem blogu takoj, tako da lahko spremljate uporabnost in kako bralci odzivajo na vašo vsebino.
Nick Stamoulis - predsednik, Brick Marketing @ NickStamoulis.
Blog je spletna stran, kot vse druge spletne strani, kljub bogastvu blog nasvete na spletu. Mnogi ljudje skok v blogging zaradi hitrosti - lahko dobite razumno privlačen blog in teče precej hitro. V tem je mistake.An učinkovito blog zahteva dolgoročno načrtovanje. Kaj je informacija arhitektura svoj blog? Kako se ti podatki arhitektura bo prevesti v učinkovito navigacijo mesta za svoj blog? Kakšen je vaš načrt za arhiviranje blog člankov? Kako lahko vaš blog doseči dolgoročne rezultate, kot tudi kratkoročne rezultate? To je rekel, najboljša SEO nasvet lahko dam za Bloggers je ustvariti dolgoročne in kratkoročne načrt spletnega razvoja. Več o tem, kako je vaše ciljno občinstvo organizira in označuje vsebino (z uporabo ključnih besed, seveda, brez pretiravanja) in sprejme t uporabe them.Don To ključno besedo raziskovalnih orodij za določanje vašega bloga je informacijsko arhitekturo. Ljudje ne organizirajo vsebine, ki temelji na ključno besedo raziskovalnih podatkov.
Shari Thurow - ustanovitelj in direktor SEO, Omni Interactive Marketing in avtor Ko Išči meets Web Uporabnost @ sharithurow.
Moj najboljši nasvet je SEO očitna: Ustvarite privlačno vsebino, predstavljeno v živahno in zabavno way.Once ste storili, da omejijo svoje mesto v enem do treh besed, ki opisujejo, kaj gre, in nato uporabite, da točno besedo ali Stavek v naslovu, URL, prvi odstavek in drugod v text.Try uporabe zadržano, čeprav, ali vaš SEO pretiravanje postane neprijeten. Na primer, "SEO Nasvet: Kako SEO strokovnjaki vzvod za doseganje SEO SEO Nirvano v prostoru SEO? Odgovor: močna SEO "Charlie White - Senior Editor, Mashable in soavtor blogarjev Boot Camp @ Charlie_White!.
Ko gre za optimizacijo vašega bloga za iskanje, so ponavljajoče se teme. Bolj pomembno kot razvrstitev za vaše ključne besede vrh je dejstvo, da imaš sekund za zmago pričakovano bralca. Tako na najboljši možni način prvi vtis, saj da so v prvih petih povezav na SERP je brez vrednosti, če potencialni bralci ne najdete, kar hočejo. Vzemite si čas, da vključi veliko teh točk na svoj blog, da vašega bloga je SEO pravi zagon.