7. Status Posodobitve za Post na LinkedIn Ko v iskanju zaposlitve
Če ste kot veliko mojih strank, veste, da morajo biti bolj aktivni na LinkedIn. Ampak, se počutite, kot da ne vem kje naj začnem. A ne?
Ko boste dobili strokovno headshot gor in vam povzetek napisal, tam je veliko za reševanje. Bi morali biti bolj aktivni v Answers LinkedIn? Sodelujejo v razpravah skupine? Začni s seznamom knjig, ki ste jih prebrali? Kje začeti?
Da bi se izognili občutek preobremenjeni, boste morda želeli, da začnete z znano. Vi ste verjetno že na Facebooku (kot so zdaj skoraj eno milijardo uporabnikov, to je nekako težko izogniti). Če menite, precej udobno objavo stanja posodobitve prijateljem, zakaj ne začnete uporabljati LinkedIn z istim pristopom?
To ni strašno drugačen. Ste si delijo stvari, ki bodo vas zanimajo, ali da pomaga ljudem, ki jih poznate. To je samo v strokovno področje, namesto osebno. (Čeprav, če ste v industriji, ki temelji na osebni povezave, mislim, da je v redu, da bi zabrisali malo vrstice.)
Tako kot Facebook, ki ga delijo stvari, ki predstavljajo svoje interese in osebnost. Razlika je, da ste držimo tako, da strokovno in gradnjo vaše osebne blagovne znamke. Če niste seznanjeni z osebno blagovno znamko, se lahko naučite nekaj o tem z branjem moj post, "Zakaj bi morali skrbeti za osebno blagovno znamko."
V bistvu, to je bistvo, kdo ste v službi. Vaše objave na LinkedIn lahko veliko orodje za spodbujanje vaše blagovne znamke. To lahko pomaga omrežje spoznali, kaj so vsi približno profesionalno. S pravimi vrste delovnih mest, ki jih bomo kmalu ceniti svoje znanje!
Torej, nazaj na vprašanje, kje začeti? In, če boste začeli s statusom posodobitve, je treba kaj prispevkov iskalec zaposlitve je tako? No, vam lahko povem, kaj si ne želite objavljati!
Prosimo, da ne objavljajo, "sem v službo lov, kdo vodi zame? Kdo najem? "To kriči obup. Plus, to ni dovolj natančna, da ima vaše omrežje vam pomaga.
Torej, da naj svet ve iščete, ne da bi ga neposredno rekel, imaš nekaj možnosti. Prispevek o:
Povezovalnih dogodkov, srečanj, seminarjev ali ga obiskujejo. ("Imajo veliko časa na svojem tedenskem klubu novih delovnih mest!")
Ljudje ste se sestali pri iskanju. ("Got nekaj veliko nasvetov od mojega trenerja pri iskanju zaposlitve še danes!") Daj jim sloves in priporočila, če je primerno.
Povezave do koristnih člankov, spletnih strani, blog delovnih mest ali video posnetke napisal dobro spoštovanih predmet so strokovnjaki, ki bodo vaše omrežje koristijo. ("To je nekaj vpogled točke o preobratu v _______ trgu.")
Povezave na blog delovnih mest in članke pišete na predstavitev svoje sposobnosti in znanje. ("Zelo rad bi vedeli, svoje misli o tem najnovejšo tehnologijo ...")
Nadaljnjega izobraževanja razredi, ki ste jih prijavili za, certificiranje, ki ga delajo na ali konferenc, ki ga sodelujoče palca ("V zadnji odsek na zaključim to Academy Certified Nadaljuj Writer.")
Podjetja, ki vas zanima anket, ki ga pripravljajo ali so zaključili. ("Jaz sem zelo zainteresirani za priložnosti na Dell. Ima kdo izkušnje razgovorov z njimi? Prosim, pošljite mi sporočilo!")
Vprašanja imate, da lahko omrežje vam pomaga z. ("Kaj je vaš najboljši odgovor na" Povejte mi vaše največje slabosti? ")
Veliko ljudi sramežljivo me vprašajte: "Kaj imam za povedati o teh stvareh, da bodo ljudje dejansko želijo brati?" Vsakdo ima edinstveno perspektivo. Lep pozdrav morda od kota drugih ni pomislil. Kaj edinstvene izkušnje imate s tem? Ne prodajajo sami kratko!
To pa bo malo poguma, da bi si dal ven v svet. S tem bi lahko privedlo do veliko priložnost za vas! S temi bolj subtilnih delovnih mest, to je samo vprašanje časa, preden stik vpraša, če ste na voljo za intervju, ali pa boste dobili stik z recruiter.
Videl sem to zgodilo. Bodite preskok vere!