Mineštra

7 Awesome olimpiada kampanje, da navduši vaše Marketing


Mi smo kolen globoko v poletje 2012 pokritosti olimpijskih in milijarde oči z vsega sveta gledajo športniki poskušajo zlomiti evidenc in prinašajo domov zlato.

Hmmm ... Zdi se, kot odlično priložnost za tržnike, ne? Nekatera podjetja so že skočil na bandwagon olimpijske igre, vplivno svojo popularnost za svoje akcije. In potem so elita. Blagovne znamke, ki ustvarjajo kampanje, ki slonijo na gledalce in tržniki enaki - naj gre za čustva, da boste lahko dosegli, ali za opozorilo, kako natančno izvesti izredno oglas ali oglaševalsko akcijo.

Zato smo se zaokroži navzgor tiste, ki potegnila na naše srčne strune kot gledalci ali navdih nam bilo bolje marketingu (včasih oboje), in so jih razdelijo tukaj za vas. Uživajte!

P & G "Hvala, mami" Campaign

Procter & Gamble ustvaril akcijo, imenovano "Hvala, mama", ki je pokazala, spominske prebliske olimpijskih športnikov iz vsega sveta raste in vajo svoj šport s podporo njihovih mater. Ali to pomeni, zbujam pred ne rose ali potujejo po vsem svetu, za svoja tekmovanja, ste videli športnikov mater jim navijajo skupaj, jim pomaga s poškodbami, in jih podpirajo. Oglejte si. In morda zgrabi tkivo.

Kampanjo na dan Matere (vem, pojdi naprej in zgrabi drugo tkivo), in je od takrat je imela 5,7 milijona poglede na YouTube in podobno 727,068 na Facebooku. To je srce segrevanje akcijo, da lahko vsak mati nanašajo, tudi če je njihov otrok ni olimpijski športnik.

Tržniki lahko veliko naučimo iz te akcije. Procter & Gamble, podjetje, ki se neposredno ne nanašajo na športne ali olimpijade, je prišel gor s kotom za to akcijo, da lahko vsakdo nanašajo. To, moji prijatelji, je odličen primer newsjacking! Mislim, da je malo lažje prišli do akcije, ki se nanaša samo v domovino, vendar je težje, da bi lahko dotaknete ljudi po vsem svetu. Z ustvarjanjem akcijo, da lahko vsak mati nanašajo na in cenijo, Procter & Gamble dosegel celotno olimpijsko občinstvo ... in verjetno prodal več tkiva, medtem ko so bili na to.

MINI "Win Small" Campaign

Saj veš, da je čudovit avto, malo Mini Cooper? So ustvarili akcijo z linijo oznako "Dream Big. No Matter What Vaš velikost." Kako primerno!

Pokazali so slike manjše ljudi po vsem svetu - tudi iz različnih časovnih obdobjih - zmago proti Taler ali večje ljudi, tudi če je verjetnost, niso bili v njihovo korist. Kot eden izmed manj od zajetne oglaševanje vozilih na olimpijskih igrah leta 2012, je bil to pomemben in učinkovit način, da izstopa v primerjavi z drugimi proizvajalci.

Ta kampanja že 289,146 všeč na Facebooku in 101,116 poglede na YouTube. Tako kot P & G, Mini Cooper pogruntal pot do vzvoda skupno človeško čustvo - občutek majhna, v postave ali kako drugače. Ključno pri tej kampanji, pa je, da občutek manjvrednosti, ni kaj harped naprej. Namesto tega ga je bilo na okoli Mini najboljši najboljši kljub vaši hendikepa. In so naredili vse, medtem ko uskladi svoj avtomobil s tem čustev, in ki dokazuje značilnosti svojega avtomobila v škorenj!

Kaj lahko tržniki učijo iz kampanje Mini Cooper? Bili so sposobni najti olimpijske igre v tie-čeprav ne seveda usklajena z igrami. V kampanji, tie-in je skupna človeška čustva, s katero smo lahko identificirali. To je ta čustva - zmagoslavje v soočanju s stisko -, ki je predstavljen na olimpijskih igrah, ki je prikazana v vsakdanjim življenjem ljudi, in to je funkcije v tej kampanji, ki je dobil pozornost ljudi po vsem svetu. To skupno občutek naredi gledalci počutili povezavo z ne samo v avto, vendar z olimpijskih športnikov, preveč. Ker, saj veš, smo lahko povsem dovolj vlak v naslednjih štirih letih, da izpolnjujejo pogoje za rele z Phelps.

Kaj? To se lahko zgodi.

McDonalds "Win Ko ZDA osvojil zlato" Contest

Pri McDonald'su, ko ste nakup predmetov, ki imajo pod 400 kalorij, lahko nagrade, nekatere tako velika kot $ 25k in potovanje v London. Kako deluje? Ameriškega športnika ime je na vseh prehrambenih izdelkov, ki so pod 400 kalorij, in če je vaš olimpijski športnik osvoji zlato medaljo, dobiš nagrado.

Z vidika ponudbe izdelkov, večina od nas verjetno razmišljati o McDonald'su v najbolj oddaljenem od stvari, logično sponzor olimpijskih iger. Konec koncev, večina hrane, ni ravno primeren za usposabljanje športnikov. Poznavanje tega, McDonalds vzvodom nedavni trend v smeri zdrave prehrane v kombinaciji z razburjenja nad olimpijske igre in je nagrajevanje ljudi, ki jedo zdravo, medtem ko podpira olimpijske športnike!

Najboljša ciljna publika McDonald'sov ni nujno športnike, vendar so bili sposobni ustvariti olimpijade kampanjo, ki skrbi za njihovo bazo strank kljub temu - da ne omenjamo njihovih kupcev, ki hoče biti. In ni to tisto, kar je približno za promet? Da vaše občinstvo občutek, kot s vaš izdelek ali storitev, so lahko natančno, kdo želi biti?

Nike "Find Your veličino" Campaign

Z Adidas kot uradni sponzor športna od olimpijskih iger, Nike je potrebno misliti na drugačen način, da izstopajo. So ustvarili oglas, ki je pokazala ljudi iz vsega sveta, ki sodelujejo v športu v mestih, ki se je zgodilo, da ima London v njihovem imenu, vključno Londonu, Ohio, Londonu, na Norveškem, in East London, Južna Afrika. Tagline za akcije je bil, "veličina ni rezervirana samo za izbrane malo v enem posebnem mestu, ampak je mogoče najti tudi v Londonu, Ohio, in Londonu, na Norveškem, in East London, Južna Afrika, in Little London, Jamajka, Mala in London, Nigerija in London Hotel in London Road. "

Z več kot 4 milijone ogledov na YouTube, je Nike ustvaril resnično izjemno akcijo. Namesto porabe milijonov dolarjev za biti uradni sponzor športna oblačila, so ustvarili akcijo, ki je pridobivanje njihova imena na naslovnicah z olimpijskih iger, prav tako kot njihov konkurent ... če ne več.

To je velika lekcija za marketingu, ki želijo biti povezani z velikimi in dragimi dogodkov, vendar brez porabe bug dolarjev. Nike ni porabili milijarde dolarjev v sponzorstva (čeprav sem prepričan, da bi lahko imeli), vendar še vedno ustvaril izjemno akcijo, ki je prejela veliko medijske pozornosti in resonated s široko občinstvo. Ko je poskušal ugotoviti, kaj storiti za marketinške akcije in oglaševanje, upoštevati tudi druge stvari poleg teže pa "uradni sponzor", da ustvarite nepozaben vtis.

Coca-Cola "Premakni v ritmu" Campaign

Olimpijske igre akcija Coca-Cola združuje ljudi strasti za glasbo in, dobro, šport (očitno). Prvič, najel glasbenike za ustvarjanje pesmi za pet različnih olimpijskih športov z zvoki iz olimpijske športnike usposabljanja. Na drugi strani so posneli dokumentarec, ki sledi, glasbenik Mark Ronson po štirih kontinentih, da izpolnjujejo pet olimpijske športnike in slišati o svojih potovanjih. Nazadnje so ustvarili Facebook aplikacijo, Track utrip, da naj mladi povezati z akcijo, poslušajte in deliti glasbo s prijatelji.

Kampanja Coca-Cola je odlična, saj izkoristiti v nekaj, kar poganja mlade športnike (in večina ljudi, res) - glasbe. Ko ti športniki se zbudiš, da poslušate glasbo. Ko so vlak, oni poslušanje glasbe. Ko oni igrajo opravlja ali šport, da poslušate glasbo. Z združitvijo ljubezen mladih glasbe s športom, Coca-Cola prišel z fantastično akcijo. Njihov video že 655,878 poglede na YouTube. Tržniki morajo slediti zgledu Coca-Cole za prepoznavanje stvari v svojih ciljnih Persone dneva v dan življenja, ki nanjo vplivajo, in z uporabo te stvari v kampanjah za motiviranje vodi in stranke, naj ukrepa.

Cadillac je "Cadillac ATS vs World" Campaign

Cadillac začela svojo kampanjo v letu 2012 otvoritvene slovesnosti olimpijskih iger, pa ga tudi 30-sekundo mestih po vsej vikend. V reklame so bile nič izrednega, so pokazali, Cadillac vožnjo v različnih delih sveta za dokaz, da lahko vozijo na različnih terenih. Toda izvedba kampanje je tisto, kar je navdušujoče, da marketingu - še posebej tiste, ki so kdaj poskusili izvesti usklajeno akcijo. Če še niste, no, obvladovanje vse tiste gibljivih delov prepričan, ni enostavno.

Komercialni prikazano na Otvoritvena slovesnost je Razbija hit. To je že prejel 1,243,877 poglede na YouTube, in Cadillac se je povečalo s 474 odstotkov nakupovanje čez vikend. Z uvedbo na Otvoritvena slovesnost in nato škropljenju dodatne, krajše reklame celotni konec tedna se je novo vozilo vgrajeni v glavah gledalcev.

Tržniki se borijo, da bi prišli do novih in kreativnih kampanj vsakič, ko želite začeti nekaj novega. In medtem ko je to pomembno, je to še toliko bolj pomembno za izvedbo kampanje na strateški način, da dejansko pomaga vaše splošne poslovne cilje. Razmislite o stvari, kot so pozornost občinstva dobo in kaj druga podjetja, ki so hkrati poskuša dobiti pozornost, da se zagotovi vaš ustvarjalni napori niso zmanjšali ali v celoti izgubili do zadev z izvedbo.

Samsungov "Sodelujte" Campaign

Samsung "Sodelujte" Kampanja uporablja različne tehnologije, da ostanejo do datuma, na vse, kar se dogaja v času olimpijskih iger. Prvi, ki jih ponujajo aplikacije, ki vam posodobitve na olimpijske igre, vključno z razporedi, zmagovalci in lokacije. Imajo tudi aplikacijo Facebook, ki vam omogoča videli, kaj pravijo drugi o olimpijskih igrah na socialnih medijih. Obstaja tudi blogger, ki so skladni objave posodobitve o app.

To ni vedno enostavno integracijo mobilnega marketinga v svoje akcije, če pa imate priložnost, da to storite, bo pritegnila toliko več ljudi. Letos je veliko gledajo olimpijskih iger iz njihovih mobilnih telefonih ali iPads - celo istočasno, ko gledam na njihovi televiziji -, ki podjetjem omogoča odlično priložnost, da pokažemo, da smo jim pomembni prek mobilnega pokrajine. Kot mobilnih storitev, je še bolj pomembno, da Samsung pokaže svojo vodilno vlogo in izkušnje pri mobilnem prostoru trženja.

Pravzaprav, bi morali vsi vzel na znanje iz Samsunga in povezovanje mobilne v naše akcije. Ali to pomeni ustvarjanje app za dogodke ali naših poslovnih, gostovanje tekmovanja, ki izkoriščajo mobilne zmogljivosti, ali preprosto vzdrževanje mobilni optimizirano spletno stran, to prikazuje vaše občinstvo, da ste v prihodnost razmišljanje podjetje ... in vas bo tja hitreje od vaših tekmecev. Ker se svet premika bližje in bližje k mobilnim razširjenosti, ne želite, da je eden od prvimi tam z vašega trženja?

Katere druge akcije olimpiada so ti navdih, v letu 2012 ali iz prejšnjih olimpijskih igrah?