Mineštra

Kako izboljšati vašo uvrstit s pomensko raziskave ključno besedo


Od Panda Google Search, ki Plus vašem svetu in Benetkami posodobitve, v zadnjem letu samo je pokrajina SEO spremenilo. In medtem ko pomeni, da vaše SEO strategijo bo spremenilo tudi, da je ena stvar, ki ostaja enaka ... ključne besede.

Ključne besede še vedno pomembni za vsebino in povezavo strategij.

Vendar pa je ena sprememba spušča Google plinovod, ki bo spremenila ključne besede ... semantično iskanje tehnologijo in človeškim dejavnikom.

Kaj je semantično iskanje?

V bistvu, semantično iskanje je tehnologija, ki poskuša ugotoviti, kaj pomeni, ko bodo uporabniki vnesti določeno ključno besedo.

Ti raziskati semantiko teh besed ... ali pomenu za njimi.

Na primer, če nekdo vnesli v "laptop" pa pomenijo:

Da želijo kupiti prenosni računalnik?
Ali 1 popraviti?
Nadgraditi?
So celo govorili o računalniku, ampak nekaj povsem drugega?
V realnem svetu večina ljudi ne iščejo z eno ključno besedo ... dodatne ključne besede dati dodatne namige.

Tudi takrat iskalniki niso vedno prav. Google ugibanja, ker vse, kar mora iti naprej so ključne besede vnesete v svoj motor.

Semantično iskanje bo videti, kako te besede nanašajo na drug drugega in si za namige o tem, kako jih je začela ... lokacija je bistvenega pomena.

Povejte, da ste se uporablja Google iskanje na vaš pametni telefon, da bi našli "laptop popravila." Semantično iskanje bo priznala svojo lokacijo preko vaše GPS na telefonu in vam poda "laptop popravilo" Rezultati, ki temeljijo na lokacijo.

Z drugimi besedami, rezultati v zvezi s "laptop popravilo + [vašem mestu]."

Kako to vpliva SEO?

V vaših akcijah SEO semantično iskanje pomeni, da se bodo morali identificirati pravih ključnih besed, ki temeljijo na nameri uporabnikov v resničnem svetu ... in nato ustvarite vsebino okoli teh pogojev.

To je, če semantično ključne besede, raziskave pride noter

V svetu ključno besedo raziskav preprosto iskali ključne besede z največjim obsegom iskanja. Pomen med svoj seznam ključnih besed in vsebine ste ga ustvarili, je bila enaka. Prišlo je do 00:59 razmerje.

"SEO strategijo orodja" pomeni "SEO strategijo orodja."

V semantični svetu ključne besede, si zgraditi bazo ključnih besed, ki so polni pomeni ... "SEO strategijo orodja" se lahko uporabijo v štirih različnih kontekstih.

Vaša naloga je ugotoviti, kako.

Kakšne so prednosti semantični raziskav ključne besede?

Ob bazo semantičnih ključne besede za ustvarjanje visoko konvertaze blog delovnih mest je ena prednost ... vendar obstajajo druge ugodnosti, kot so boljši RPK in PPC optimizacijo kot Wordstream pojasnil:

Višje kliki - Ali je v vaših e-pošto, pristajalne strani, besedilne oglase ali blog delovnih mest, visoko ciljno usmerjene ključne besede, bo semantični izboljšate RPK. Ko so vsi ti elementi preusmeritve lijak usklajena semantično ... tvoj rezultat bo šel skozi streho.
Nižjimi minimalne - Višja ustreznost in usmerjeno delovanje z vašo vsebino posledica semantičnih izboljšave ključnih besed bo povzročilo znižanje najnižje ponudbe za vaše PPC kampanje.
Višje ocene kakovosti - Ko boste dosegli velik pomen okrog vaših ključnih besed ... semantičnih iskalniki bo nagradil vaše vsebine z visoko oceno kakovosti, ki vodi do boljše uvrstitve.
Orodja, ki jih lahko uporabite za iskanje ključnih besed semantične

Zaposlujejo semantično ključne besede načrt je ključnega pomena. Ampak kako ste prišli do teh ključnih besed? Tukaj je pet pristopi za uporabo ... vključno s priporočenimi orodji.

Uporaba programa Google napredno iskanje
Napredno iskanje Googlovi rezultati zagotavlja hiter način za pridobivanje nekaterih semantičnih ključne besede. Samo tip v poizvedbi, kot je "kod laptop popust" in kliknite "Prikaži iskanja orodja":

Nato kliknite "sorodnih" iskanja ...

... In potem boste videli vse semantičnih pogojev za "kod popust laptop":

Kot lahko vidite iz rezultatov zgoraj, ko iskalcem misliti "laptop popust kod", da so razmišljanja v določenih glede na blagovno znamko za večino del.

Z drugimi besedami, je bil izraz "laptop" spremeni v blagovno znamko ... kar vam semantične možnosti.

In ne pozabite uporabljati Google Instant za nadaljnje ideje o ključnih besed:

Mimogrede, vse te ključne besede so povsem drugačne od tistega, kar imaš v "povezana iskanja."

Zdaj pa si poglejmo v obratnem primeru semantični uporabo ključnih besed. V tem primeru bomo poiskati izraz "laptop popravila":

"Laptop popravilo" je sinonim za popravilo zaslona, ​​popravilo blagovne znamke laptop in tudi različne poglede na popravilo, kot je "odpravljanje napak."

In to je, če postane zanimiva. Poglej Instant različice Google za "popravilo laptop" in boste videli tole:

Dobiš vse možnosti, povezanih z lokacijo.

Ne pozabite, da vaše delo ni samo Zagrabiti vse te gor. Morate odločiti, kaj ljudje razmišljajo, ko iščete s temi pogoji. V nekaterih primerih bo očitno ... v drugih pa ne bo tako očitna.

To je tisto, semantični ključno besedo raziskave je vse okoli.

Lahko izboljšate svoje rezultate s Insights Google za iskanje, kjer lahko zožite besede navzdol po kategorijah, na primer.

Semantično ključno besedo raziskave z oznakami znak
Če želite izvedeti, kako nekateri razmišljajo o iskalcem ključnih besed, preveri, kako se oznake uporabljajo v socialen knjižni znak položaj kot delišes.

Tukaj je iskanje na njihovi bazi podatkov za moj blog QuickSprout:

Kot lahko vidite, obstaja skupno 578 delovnih mest, ki so bili v bookmarked delišes.

Preučiti oznake, ki jih ljudje uporabljajo, da zaznamek, da je vsebina ... v smislu, vidim, kako ljudje gledajo na vsebino in vam vpleten v svojih mislih ... poglej, kako se ljudje ustvarili "nizov", "Povezave" in "podobne tage. "

Lahko opravljajo isti postopek o novih socialnih knjižni strani kot so Diigo in Pinterest in Licorize.

Spet je pomembno, da mislijo s tem, kako uporabiti te ključne besede in ne le njih Zagrabiti.

Gradnja semantično ključne besede oblak prek socialnih orodij za spremljanje
Uporaba socialnih medijev orodja za spremljanje, da bi spremljali omenja vaše blagovne znamke je zelo pogosta in učinkovit način, da ostanejo na vrhu konkurence in pogovor.

Z uporabo teh istih orodij za semantični ključno besedo raziskave je prav tako učinkovito za gradnjo oblak ključnih besed okoli določenega razpoloženja.

Na primer, v socialnem omembe iskanje ključno besedo vnesete noter Tukaj sem "Virgin Atlantic."

Potem lahko dobite hiter pogled na vrh ključnih besed, ki se uporabljajo okoli blagovne znamke.

Drugih socialnih omenja orodja, ki jih lahko uporabite, da vam pomaga graditi oblak semantičnih ključne besede so TweetDeck, Raven orodju za socialno Monitor in Technorati.

Semantične optimizacijo ključnih besed okoli trendov
Super strategija, da pred javnostjo in na vrhu iskalnikov je optimizirati svoje pomenske besede okoli ugotavljanje trendov temo.

To pomeni, da moraš obdržati oči na množičnim temah. Tu so orodja za to:

Google Trends - to je očitno mesto, morate najprej preverite.
Ice Rocket - Iskanje najnovejše buzz na blogih preko tega iskalnika, namenjenega blogih. Medtem ko boste videli, kaj je vroče na blogosphere ... ena stvar, ne boste videli, je vse več prispevkov.
Trendrr TV - In če želite obdržati na vrhu, kaj je vroče na televiziji, nato Trendrr je mesto, morate pogledati.
TweetVolume - Medtem ko je to nedosegljiv za trenutek, se prijavite, da je treba najprej uporabiti to močno orodje za ogled priljubljene ključne besede in trende na Twitter.
Zbiranje semantične ključnih besed s pomočjo socialnega iskanju
Ko gre za raziskovanje o socialnem spletu, na prvem mestu sem vedno iščejo ključne besede is TwitterSearch.

Način, da ga uporabljate je za iskanje ključne besede, kot so ". Strategij SEO" Potem si oglejte, kaj ljudje tweeting o tem besedno zvezo:

Kaj vas zanima je, kako ljudje uporabljajo ta izraz. Torej pogled na okoliške besedah ​​ključno besedo ... in se nato odloči, kako ga uporabiti za gradnjo svoje semantične ključne besede.

OpenBook - Ta spletna stran omogoča, da si ogledate, kaj ljudje delijo na Facebook. In tako kot iskanje Twitter, poglej na zvezi o tem, kako je ključna beseda uporablja za določanje poizvedbe namen:

Zaključek

Obstaja več deset orodij tam, ki jih lahko uporabite za izgradnjo semantično oblak ključnih besed. Upajmo, da boste razumeli, da pristop, ki sem priporoča, tako da lahko potem ta načela z drugimi orodji.

Imejte v mislih, da toliko, kot semantični ključno besedo raziskav je o iskanju konkretnih ključnih besed lahko uporabite v vaših akcijah SEO ... to je samo toliko o izgradnji celotnega profila vaše ciljne stranke. In bolje boste razumeli vaše ciljno stranko bolje bo vaša akcija rezultati!