Mineštra

The Man Who Made pločevinkah piva Craft Cool


Pločevinkah piva je kul zdaj, vendar ni bilo vedno tako. Ne dolgo nazaj, so bile pločevinke v veliki meri obravnavati kot plovilo za nakup za izračun stroškov in poceni okusa piva.

V novembru 2002 je Dale Katechis, ustanovitelj Colorado temelji Oskar Blues pivovarne, je drzen korak in postala prva pivovarna plovilo v državi, naj obrtno pivo izključno na lahko.

Zdaj Katechis ima podjetje. Več kot 200 obrtnih pivovarji so konzerviranje 600 različnih piv letos Craftcans.com pravi. In lansko leto je bilo skoraj 53 odstotkov piva, zaužitega v ZDA služil v aluminij lahko, glede na Beer inštituta.

Koristi piva v lahko vključujejo nižje stroške za pivovarni, večjo prenosljivost in lažje skladiščenje za potrošnika kot tudi sposobnost, da se zaščiti pivo z blokado ven škodljivo sončno svetlobo.

Zabavna Nation nedavno ujeli z ustanoviteljem Oskar Blues, Dale Katechis, da bi razpravljali o rasti Oskar Blues, obrti v pločevinkah in prihodnost industrije obrti piva.

Ko je začel, Katechis uporabili namizni stroj za ustvarjanje ročno konzerviranje črto, ki zapečati eno lahko naenkrat. Iz tega skromnega začetka, je Blues Oskar zrasla, da postane največji ameriški pivovarna plovilo izključno pakiranje piva v pločevinkah. Pivovarna proizvaja 59.000 sodčkov piva lani, in je na hitro za 90.000 sodov letos.

Pivovarna je prav tako objavil sedem let zapored dvomestne rasti trenda, ki ga je izstrelila, da postane eden izmed treh največjih "nov zagon Gainers" na letni pivovarjev združenja seznam top 50 obrtnih pivovarjev.

Blues Oskar se širi na vzhodni obali z odprtino pivovarne in taproom v Brevard, NC, v decembru. 30.000 kvadratnih metrov pivovarna bo vključeval posebno restavracijo in živi glasbeno prizorišče, in bo razširila svoje zmogljivosti za pivovarsko skoraj 140.000 sodčkov v letu 2013. (Za več informacij: Severna Karolina obrt New Beer City, ZDA)

V prvih šestih mesecih letošnjega leta, Oskarja Blues "prihodki za 53 odstotkov, in podjetje je pred kratkim objavila načrte za vstop na trg, Chicago. Na kratko, edina stvar, bolj vroča kot trend piva obrti v pločevinke je pivovarna, da se je vse začelo.

Oznaka: Mnogi izmed pionirjev piva obrti, kot so Jim Boston Beerovim Kocha ali Sierra Nevadi Ken Grossman, je moral izobraževati potrošnikov, trgovcev in distributerjev o konceptu piva obrti. Imeli ste, da naredite nekaj od tega, ampak je imela tudi dodaten izziv, da bodo morali prepričati ljudi, da bi lahko imeli veliko pivo v pločevinke. Pelji me nazaj, ko nihče postavljal pivo v pločevinkah. Kako težko je bilo prepričati ljudi, da v pločevinkah piva ni bila slaba stvar?

DK: No, previjanje nazaj v tistem času, ki se ukvarjajo vsi - od trgovca na drobno, potrošniške in distributer - vključeni vsi nikoli ne bi zares predstavljati kakovostnega piva na lahko. Naš prvotni strah, da bi ljudje mislili [obrtnih pivo lahko] bila prevara. Vedeli smo, da ne bi bilo, ampak kako jih prepričati? Morali smo dal pivo pred njimi in jih izobraževati. Tako smo vedeli, da je moral biti tisti, ki bi ustvarile piva na drobno in dobesedno odpeljala ga enega za drugim v trgovinah, tako da bi lahko tam stal pred njimi, se jim, da ga preizkusite in jih pogledati v oči, ko smo rekli, "Hej, bi si kupim pivo?"

Oznaka: Imeli ste jih premagali dvakrat. Najprej o pivu na notranji strani in nato o tem samo embalažo.

DK: No, potem ko je poskusil, pa je rekel: "Hej, to je super." Bilo je malo nadrealistično, mislim, da je večdimenzionalna in polno aromo obrtnih pivo lahko. Vendar pa se nam je zdelo, kot da smo eno gor na vse ostale še posebej, ko smo začeli, da jih izobraževati o prednostih paketa. Tako smo v resnici ni treba, da jih prepričamo, samo potrebno, da bi dobili pivo od njih. Potem smo imeli priložnost, da jih izobraževati o koristih piva v pločevinke, in je postala no-brainer.

Oznaka: To je zanimiv način gledanja na to, ne da bi imel za izobraževanje ljudi, ampak, da ste bili dana možnost, da jih vzgajajo. V bistvu, kaj bi nekateri ljudje vidijo kot potencialni problem, boste dejansko videli kot pozitivna stvar?

DK: To je bilo v našo korist. Mislim, nikoli nisem imel željo, da bi pivo prodajalec. To ni bil na seznamu stvari, ki sem mislil, da bi naredil. (Smeh) Ampak nam je uspelo postati svetovalci na način in vzgojitelji, ne pa nekdo, ki je poskušal prodati kača olje. Torej, če nas pokličete "Can-bassadors" ali "prva fantje storiti v pločevinkah piva," smo bili daleč v ospredju. Mislim, da so bili drugi pivovarji, ki razume prednosti pločevinke, vendar pa niso bili pripravljeni tvegati in žrtvovati svoje blagovne znamke na tej niši, ker je bilo tvegano in lahko bi šla v eno smer ali drugo. Na srečo, lahko v že sam po sebi legitimen paket, je bil sposoben stati do pregleda.

Oznaka: velik del blagovne znamke Oskar Blues je njena zveza s prostem. Ste navdušen gorski kolesar, če ste ustvarili tudi svojo kolesarsko podjetje. Kaj je žarnica ugasne, da daš 2 strasti skupaj?

DK: Ta dva usklajena z njim. Nisem res določeno, da začne konzerviranje piva, da bi jo uskladila z zunanjim industrijo, vendar je bilo očitno prizorišče in se nam je zdelo, kot bi lahko tržimo naše pivo, ki temelji na svoje prenosljivosti. Vedno sem bil podjetnik in kupcu tveganje in nekdo, ki živi z trenutku. Življenje je kratko in bomo morda tudi dober čas, medtem ko smo tukaj. Jaz ponavadi, da so nekateri od mojih najboljših trenutkov, ali pa najbolj izpolnjen, ko sem zunaj na dveh kolesih na gorskem kolesu. Torej, ko smo začeli uskladiti marketinških prizadevanj obeh delov mojega življenja, je ravno smisel. Tako je bilo zavestno prizadevanje za povedati kaj je to vožnjo in jih ta dva skupaj in iti ven in narediti stvari, ki jih imamo radi storiti.

Oznaka: Brevard [NC,] slučajno zelo dober kraj za gorska kolesa ...

DK: To je resnično 100-odstotno prvotni razlog in misel za dajanje pivovarno v Brevard, NC to ni res epicenter ladijskega prometa ali na glavni ulici. (Smeh) To je kraj, kjer sem prišel, da se umakne in to je nekaj najbolj neokrnjene gorsko kolesarjenje v državi. Mislil sem, da če bom zdoma, mogoče bi lahko prinesla svoje otroke na kraj, kjer sem lahko dobil nekaj dela in smo lahko prihranili pri stroških piva ladijskega prometa na vzhodni obali.

Dobiček Vs. Life Balance

Oznaka: Torej ste bili pripravljeni žrtvovati nekaj dnu, da bi boljše ravnotežje življenje?

Pale Ale Dale je bio pic
DK: Jaz ne bi rekel žrtev, vendar bi bilo bolj smiselno uvrstiti pivovarne v kakem drugem kraju, kot Pensilvaniji? Seveda bi verjetno nam prihranil na milijone, ampak to ni res gonilna sila naših odločitev. Menim, da je povezava, ki v sozvočju z našimi strankami, da je naša gonilna sila ni res 100-odstotno zaradi dobička. To je, da smo pravi fantje, ki želite narediti prave stvari in mi je všeč, da imajo dober čas in bomo rastejo podjetja na tej poti.

Oznaka: Brewers Association ocenjuje, da je zdaj več kot 2000 plovil pivovarne, ki delujejo v državi, in več kot 1.200 v fazi načrtovanja. Torej očitno boj za prodajni prostor in prostor pipe je bolj konkurenčen kot je kdajkoli bilo. Kakšne so vaše misli o tem, kje je plovilo pivo industrija naslov?

DK: Zame je to velik, da vidite, kako veliko ljudi, so dobili v tem segmentu. Sploh ne morem slediti celo tiste v Colorado samo da so odprti. To je malo strašljivo, ker mislim, da smo se naučili malo na poti in da smo se naučili, da pivo ne bo kaj denarja. Celotna industrija ve. Potem sem slišal za nekoga, ki je domača pivovarna in se bo denar v svojih 401k in odprli majhno pivovarno obrti in začnete prikazovati sodov po mestu. No, to ni moje mesto, da bi ga poklical in rekel, "ti si nor," vendar se bo nekaj padavine, ampak jaz ne mislim, da sem sposobna reči, kdo bo. Bom rekel, da me želi vstati malo prej vsak dan in si malo težje, da nekdo ne mimo mene.

Oznaka: To je skupna misel v obrtnih krogih, ki se plima dvigne vse čolne, vendar je priti do točke, ko obstaja cel kup plovil v vodi, in ne vsi se bomo povečali z plime. Toda veliko povečanje konkurence ne zdi, da bi vplivala na kar se zdi, da je občutek za sodelovanje med obrtnimi pivovarjev.

DK: Mislim, da se bo nekaj padavine. Ampak jaz ga sovražim, ko sem okusil ima tekmovalno pivo in to ni dobro. Nihče ne mara, da okus ima tekmovalno slab pivo. To je slabo za celotno industrijo, ker mislim, da moramo to okno, da naj ljudje v in trendi kažejo, da so kupci vračajo k obrti, in mislim, da je pomembno, da vsi naredimo dobro delo. Zato mislim, da je to eden od razlogov, da smo se vsi zelo koristno med seboj, pa naj gre za poslovne skrivnosti ali samo pomagati drug ven. To ni velik ponaredek spredaj, da bomo vse to velika srečna bratstvo. Resnično ne razumeš resnično dobro in mi pomagali, ko bomo lahko. Res je, in mislim, da vsi razumemo, da je zunaj na dejstvo, da smo vsi dobili v tem poslu že veliko istih razlogov, mislim, da smo razumeli, da to koristi nam vsem, če bomo ostali skupaj, ne poskušajte premagati drug drugega do .