Obstajajo tri poklicne poti. Eden bo zate.
Berem knjigo, Miranda julij, ker je naredila velik oglas za svojo knjigo. To je kot mali film in potem, ko sem videl oglas, so me moti, da ne morem narediti tako dobre oglase za svoje knjige. Potem pa sem prebral, da je to res ljubi, je kinematografiji. In mimogrede, res ne ljubi pisati knjige.
Knjige so preveč dolgo je moje pisanje sweet spot dolga približno toliko kot dober blog post. Želite vedeti pravilo blog post dolžine? Osemsto besed. Ker je vsaka velika ideja je v zadnjih 100 letih začel op-ed, ki je 600 besed, tako da boste morali, kako bi še več? Sem bil pridiga to pravilo že vrsto let. In zdaj sem jo razbil. Nisi prišel do konca tega delovnega mesta in, odkrito rečeno, niti se jaz pa smo tako zelo prepričani, da ne bom ustavil pri 600 besed.
Bolje dati nekaj zelo sočno sedaj, saj je bilo veliko vrednost na delovnem mestu, če se bo v več kot moji vladavini. Torej bom vam povedati, da so ljudje, ki jih poganja eno od treh ključnih stvari: dosežki, pripadnost usposobljenosti. Ko sem bil prvič učenje o tem, trener mi je dal bolj preproste besede: zmago, prijatelji, obrti.
Vzel sem test in ugotovila, da sem 100% motiviran s dosežek. Pogledal sem na šefa, ki je sedel poleg mene, se prepričajte, da ni bil gledaš in razmišljanja sem egoistična denar Grubber zaradi moje ocene. Potem pa sem videl, da je njegov rezultat je bil enak kot moj. Sem že imel veliko zaljubljena vanj, vendar me je res dal čez rob.
Želim si, da bi našli povezavo na testu, ampak ne morem. Pa kaj? Torej, kaj bom napisal celo mesto, ki temelji na teoriji, da se zdi, da obstaja le v moji glavi. Ker ko enkrat vidiš, da obstajajo trije ključni motivatorji, lahko vidite, da obstajajo tri poti do so uspešni pri delu.
Pot, ki vladajo svetu.
Ljudje mislijo, da je Izvršni direktorji Fortune 500 podjetij, so sami vključeni bedaki, ampak to dejansko ni res. Prehod na višjih ravneh upravljanja zahteva, da niste edini zvezdicami izvajalec, ampak tudi, da vam ni vseeno neznansko o rasti ljudi okoli vas. Harvard Business Review kaže, da je narcisizem je tisto, kar zadržuje veliko vodstvenih doseže vrh.
Še ena stvar, ki jo morate storiti, da gremo ven iz srednjega upravljanja je premik od biti strokovnjak na splošnih zdravnikov. Vem, vem, sem povedal vse, ko boste morali specializirati. In to je res. Res je. To je tako res, da je o načrtu, da Harvard Business Review predstavlja za ljudi, da se premaknete v višjih vodstvenih vlog, prva predpostavka je, da si postal specialist priti do mesta, kjer ste. Ampak, da bi dobili višje, kar potrebujete za dober v širši krog podjetniških znanj.
Torej, pot je: zgodaj v svoji karieri ste skok okoli, da ugotovimo, kaj naj naredim s sabo. Potem pa so specializirani in postal zvezda izvajalec v tej disciplini. Potem boste začeli gojiti sposobnost, da pomaga ljudem, ki se bo odprla možnosti, da se usposabljajo v novih prizoriščih v družbi, da si pripravite se na vrhu.
Večina ljudi misli, za presenetljivo dolgo časa, da bodo nekega dne vožnjo veliko podjetje in bi veliko denarja. To verjetno ne bo lahko samo z kvota sama. Skoraj vsi direktorji Fortune 500 so ENTJs ampak le 2% vseh ljudi, ki so ENTJs. In naj vas spomnim samo, da sem ENTJ, in to me bo samo mesec za vodenje Fortune 500 podjetje v tla, tako da je pot manj kot 2% dejansko lahko vozi veliko podjetje.
Pot k ustvarjanju kariere na podlagi odnosov.
Veliko širši spekter od vas bo bolje zgodbe, kot teče družb. In obstaja toliko delovnih mest, ki vključujejo pripovedovanje zgodb, ki jih ne misliti. Seveda, romanopisec, je delo, ki vključuje pripovedovanje zgodb, ampak poglej, čeprav Miranda julij ne morejo živeti pri njej: ona mora narediti filme, ki imajo velike proračune, tako da lahko ona sifon off preživetje v prikritih načinov.
Toda vsi trženja je pripovedovanje zgodb. Ne, ne moreš prodati nekaj, kar nima način za povezovanje s kupci in kupci povezati z zgodbami. Marketing je kraj, kjer se ustvarjajo zgodbe, prodaja in je kraj, kjer se lahko preizkusite te zgodbe, da vidim, če deluje. (Ta oglas za trak Scotch je zabavno primer zgodbe.) To je poklicna pot za ljudi, katerih je največ skrb za ljudi.
Tudi tukaj je nekaj dobrih novic: Oda Revija poroča, da so ljudje, ki pripovedujejo zgodbe zdravi. Kar pomeni, da so vsi predlagatelji pripomb, ki so brali zgodbe o svojem življenju, nato pa je rekel, da sem zamočil dejansko zgrešen. To je res vse, kar sem želel povedati. Toda moral sem povedati zgodbo o pridobivanju novih delovnih mest, kot pripovedovalci, da bi dobili, kamor lahko rečem to. Vidiš? To je moč pripovedovanja zgodb.
Pot, ki živijo v podrobnostih, in mastering svoje plovilo.
Obstaja 16 tipov osebnosti. Z osredotočanjem na eno ali drugo, kralja v poslovnem svetu, ali pa pripovedovalec zgodb, ki smo jih zajele velik plasti tistih 16. Toda nekateri ljudje so preveč analitično vodilo bodisi podjetij ali zgodbe. Oni potrebujejo za delo s podatki.
Mogoče sem eden izmed tistih ljudi, ker sem voditi povezave do člankov mi je všeč v mapah in preglednic ter piloti na moji mizi, in mislim, da bom umrl, če ti ne povem o vseh najboljših povezav. To je kot povezava Tourette ali kaj. (Tukaj je eden!) Toda v resnici, nisem eden tistih ljudi, ker mi je všeč obseden o podrobnostih več kot mi je všeč podrobnosti. Pravzaprav sem Sovražim podrobnosti.
Veliko ljudi, ki podrobno osredotočiti na plovilu. Radi reda in natančnosti. Foto do vrha je moj 7-letnega sina avtoportret. "Kaj je črta na robu strani,« sem ga vprašal.
Rekel je: »To je moje uho boben."
Spodaj je slika me čakali na violončelo pouku. Takoj po klavirja. Obe izkušnje, da mi je umrl od dolgočasja, ker je glasba matematike in ne morem računati. Ampak jaz ga bom, ker sem resnično verjamem v naši moči, da bi vedeli, kaj hočemo sami.
Jaz sem ublažil moj strah in Rasčišćavanje del kupa na mojo mizo, ki jih ti o tem članku sem prebral furtively v Harvard Business Review, v razredu violončelo, z naslovom, Big podatkov: Vodenje revolucije.
Praha: Ste opazili, da je večina povezav v tem sporočilu so iz Harvard Business Review? To je zato, ker sem opazil, da je večina mojih kupa je stara vprašanja Harvard Business Review. Pa sem mislil, če bi sem dal te članke v dnevniku, potem bi jaz vrgel ven kup. Jaz sem za čiščenje hiše danes.
Upam, publicist na Harvard Business Review je branje tega. Njeno ime je Julie Devoll. Ona bo verjetno videli post danes, ker so zasvojeni s svojimi publicisti Google Alerts, da imajo vsi svoje imena tam, samo v primeru.
Kakorkoli že, moram prepričati, da ve, da sem pisal o Harvard Business Review, ker mi je dala brezplačno naročnino, in to je drago. Ne želim, da bi plačal sam, vendar rabim papirne kopije, da jo lahko preberete v kopel.
Velike so podatki, kjer so delovna mesta, prav zdaj, in delovna mesta na tem področju bo dejansko v prihodnosti eksplodirala. Zato ni naključje, da je med mano in mojimi tremi brati, samo eden od nas, ki dejansko gre za delo in zbira plačo je tista ki delajo v velikih podatkov. Govori ves čas o odkupu vsebine mesta, tako da je njegovo podjetje upravljanje podatkov in ga prodajajo. Ne morem vam povedati, kje je zaposlen. Moji bratje so v redu, če sem pisal o našem norem družino in pogostimi obiski od policije. Toda omeniti svojimi družbami: pozabi.
Kakorkoli, za učenje, kako analizirati podatke ter pripraviti zaključke iz večjih reams manjših kosov je, če bo velika rast delovnih mest v prihodnosti. Zdaj, Harvard Business Review poroča, da obstajajo ljudje, ki niso uradno usposobljeni na tem področju. In tam je veliko premalo. Ljudje so večinoma samouk in imajo smisel za razumevanje, kako premostiti vrzel med velikimi podatkov in velikih podjetij. Pomislite Facebook: imajo več podatkov, kot boga, ne morejo pa jo prevedemo v dobiček. Niso samo podjetje, kot to. In obstaja zelo malo ljudi z referencami za vedo, kako se lotiti težav podatkov, kot je ta.
Tako pomembna stvar, o karieri je, da počnete nekaj, kar so dobri. Stvar, ki sem res dobil od Mirande juliju je, da nisem pisatelj, kot je. Ona delavci so pisatelj. Je podrobnosti pisatelj. Sem pisatelj, kot je moje pisanje je podjetje. Imam res dobro pisanje blog delovnih mest, in to je moja posebnost, ampak mi je všeč, da je moj blog je družba tudi.
To je tako koristno vedeti, kaj vas motivira: zmago, odnose ali izdelave. Če bi me vprašali že v mojem življenju, jaz bi rekel, da so res dobri v nečem, ker sem želel napisati. Ampak vidim življenje pisateljev, in vidim, da sem vedno, da so odločitve podjetnikov, ne da bi pisatelji.
Izbira kariero zdi neskončno težko, ampak dejansko je večina dela pade v nekaj kategorijah, in večino tega, kar imamo radi, da to sodi v samo nekaj kot dobro. Pogled na vaše odločitve. Verjetno so razkrili, kateri od treh poti, da bi se moralo.